Sunday, October 25, 2009

Gaya sofistikated hitam, kelabu

Giorgio Armani. sentiasa peka dengan trend semasa yang mempesona berasaskan rona gelap dan kelabu.




ANDA seorang yang gemar mempelbagaikan koleksi fesyen tetapi hanya gemar menyimpan pakaian berona gelap seperti hitam dan kelabu? Adakah ia kelihatan terlalu membosankan, suram dan tidak menonjol?

Mungkin tidak bagi jenama terunggul antarabangsa, Giorgio Armani. Ia sentiasa peka dengan trend semasa yang mempesona berasaskan rona gelap dan kelabu. Tanpa mengabaikan aspek potongan dan fabrik signatur Giorgio Armani, musim ini kembali menyaksikan berpuluh-puluh peragawati memperagakan jenama pakaian yang sofistikated itu di pentas peragaan seluruh dunia.


ILHAM jenama Giorgio Armani sentiasa bercita rasa mewah dan sofistikated untuk lelaki dan wanita moden hari ini.

Dalam pilihan warna yang terhad terutama hitam dan kelabu, label Giorgio Armani menampilkan koleksi ringkas dan sedia dipakai pada musim ini. Ia bukan sahaja menjangkau batasan semasa tetapi terbaru dengan susunan hierarki fesyen demokratik.

Sambil menyuntik mood dan nafas segar pada penampilan kontemporari, saksikan pendekatan fesyen klasik yang dibawa bagi menyerlahkan penampilan hebat untuk digayakan ke pejabat. Sekalipun agak tegas dengan potongan baju dan skirt yang ketat atau dengan saiz tubuh langsing, namun ia tetap menonjolkan inspirasi kembara musim luruh-sejuk 2009-2010.

Pilihan warna perak, biru tua dan putih memantapkan lagi pertunjukan fesyen yang digayakan oleh kedua-dua jantina. Dalam pada itu, golongan lelaki sekali lagi disajikan dengan persembahan fesyen sut pakaian yang menarik dan diperbaharui. Anak baju ketat, jaket labuh berbutang, jaket baldu dan seluar tanpa tali pinggang merupakan antara seleksi yang dipertaruhkan bagi menambat hati jejaka berjiwa muda.


GIORGIO ARMANI menampilkan fesyen terbaru untuk lelaki dan wanita bagi musim luruh-sejuk 2009-2010.


Efek kemas dan sifat berdisiplin diselitkan dari segi pemilihan fabrik yang tahan lasak, di samping penggunaan bahan kulit daripada biri-biri. Malah, jaket span yang tebal terasa lebih ringan apabila disarung pada tubuh.

Urban dan tetap dekat di hati, ilham jenama Giorgio Armani pada kali ini pasti bercita rasa mewah dan sofistikated.

No comments:

Post a Comment